piątek, 19 lutego 2016

Turning Point League - Amateur

Postanowiłem spróbować swoich sił w turnieju. Skorzystałem z możliwości, które stworzyła grupa Turning Point: Turning Point Tournaments


Te amatorskie rozgrywki cechują się bardzo ciekawą formułą. Zapraszają do gry amatorów ze świata HS, a turniej odbywa się codziennie! Jak dla mnie bardzo ambitne przedsięwzięcie, ale dające wiele satysfakcji dla wszystkich.

Wczoraj dołączyłem do rozgrywki nr 8, do której zgłosiło się łącznie 39 zawodników. Rozgrywki w formacie Conquest.

Turniej zakończyłem na drugiej rundzie, co mimo wszystko uważam za sukces :) Pierwsza runda 3:0, w drugiej porażka 1:3.Nie był to na pewno ostatni raz, bo doświadczenie niesamowite.

Do gry wybrałem: Agro Szamana, Zoolocka, oraz Tempo Maga. 

Poniżej zapis turnieju.

Turning Point League - Amateur #8 

Polecam i zachęcam ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz