Chcę też dorzucić do tego trochę swojej wyobraźni i będę się starał raz w tygodniu pokazywać własne projekty. Należy jednak to wszystko traktować z dużym przymrużeniem oka :)
Na początek: Kameleon
Karta neutralna. Cała mechanika polega na tym, że w momencie, gdy kończy się tura, a ten stronnik dalej jest na stole, dostaje on losowo: ukrycie, boską tarczę, lub prowokację. Oczywiście, gdy przetrwa następną turę, losowany jest nowy atrubut. Jest to kolejna karta bardzo losowa, ale myślę, że mogłaby trochę namieszać. Statystyki są bardzo zachowawcze, bo w tej formie mogłaby być mniej spotykana, ale chyba ma lepszy balans.
Co gdyby trochę namieszać w statystykach.
Karta 2 many 2/3 - start bardzo mocny, każdy z dodanych atrubutów dawałby dużą przewagę.
Karta 4 many 4/4 - do tempo talii w sam raz i dawałaby dużo do rozgrywki.
W obu przypadkach jednak myślę, że taka karta dostałaby łatkę OP.
Dodam jeszcze jako ciekawostkę karty stworzone przez gracza RandomScribbles i opublikowane na stronie hearthpwn.com:
Synergia bardzo mi się spodobała i te dwie karty chciałbym zobaczyć w Hearthstone.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz