piątek, 12 lutego 2016

Niespotykani - Mech Łotrzyk #1

Czas zapoczątkować nowy stały element mojego bloga. "Niespotykani" będzie to cykl prezentujący decki, które ciężko spotkać na drabince, natomiast moim zdaniem, warte są choć chwilowego zauważenia. Na początek talia Łotra.

Muszę przyznać, że to mała podróż sentymentalna. Na początku mojej przygody, gdy jeszcze mało wiedziałem, złożyłem talie dla Łotra z tego co miałem... a miałem wtedy dużo mechów :)

Od tego czasu talia się trochę zmieniła:



Myślę, że w tej talii najważniejszy jest Żelazny Sensei.
Karta dodająca dodatkową moc naszym mechom. Gdy szybko nie zostanie usunięta ze stołu, potrafi napompować roboty po naszej stronie.











Niestety jest to karta z GvG, także zniknie myślę całkowicie z HS, gdyż w trybie dzikim nie ma szans zaistnieć. Chyba, że nowy dodatek wprowadzi mechowe zamieszanie. Jest to jednak według mnie mało prawdopodobne.

Dodam jeszcze małą próbkę możliwości tego decku ;)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz