czwartek, 11 lutego 2016

Bójka - Taliowe zgromadzenie

Jak co tydzień nowe emocje. Bardzo lubię ten moment. Zawsze jest to mała odskocznia, coś nowego, coś co daje mały powiew świeżości. Jest to też dobre miejsce na dobijanie zadań dziennych.

Fakt, że po ostatniej zmianie godzin wejścia nowej bójki, zazwyczaj siadam do niej w czwartek, nie psuje mi czekania. W tym tygodniu trafiła się powtórka. Powtórzono natomiast bardzo ciekawą bójkę. Jak dla mnie jest to całkowite odejście od systemu rozgrywki, którym charakteryzuje się Hearthstone. Losowości w tej bójce co nie miara, ale umiejętność strategicznego myślenia i planowania, przydaje się bez dwóch zdań.

Już nie mogę się doczekać, nowych filmików na YT, które będą prezentować ciekawe zagrania ze Zgromadzenia :)

Ja grałem Łotrem i muszę przyznać, że nie były to łatwe rozgrywki. 

Pakiecik otrzymany, natomiast jego zawartość mnie wyciszyła, dosłownie. Zresztą zobaczcie...



Na dziś wyparowuje :)

PS.
Wiosna coraz bliżej, a nic się nie dzieje... czekam dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz